Tuesday, July 28, 2020

BERDAMAI DENGAN TAKDIR

Aku tak tahu aku akan release jugak kisah ni melalui Dramake Filem ke Sajak ke Novel ke atau Cerpen ke. Tapi itulah semuanya perlu belanja dan badget. tapi sekarang zaman TikTok tak mustahil aku boleh RELEASE Kisah aku ni...

1989

PERTEMUAN yang pertama masa aku nak mintak tolong acu Din jiran sebelah rumah yang bekerja kat Pejabat District Officer  di Tanjung Malim. aku nak minta surat rekemen YB aku nak rayuan sebab aku nak naik form six 1989. aku punya result okey cuma tak cukup grouping.aku ada 4 credit sahaja so aku terketepi dan tercicir dari menyambung pelajaran walaupun aku tahu ada yang result teruk lagi dari aku dapat masuk form six. jawapan dari acu Din menghampakan aku..dia suruh aku buat sendiri dan hantar sendiri. rumah YB masa tu dekat je kat sebelah balai polis Bidor. masa ni ciknah selekeh lagi duduk kat dapur potong sayur masa tu nak masak makan malam. memang aku sikit pun tak perasan dia aku cuma nampak Yati je kawan sekolah satu tingkatan aku

1990

No comments:

Post a Comment