Tuesday, March 19, 2024

Insuficient Balance


Aku ni memang phobia kalau tengok balance...korang percaya tak aku memang tak pernah tengok balance aku sejak duit pampasan VSS masuk bulan April tahun lepas. betul betul masuk 10 April 2023. masa tu bersyukurlah semua warga Utusan Melayu sebab kes ytuntutan pampasan kitorang berhasil dan dapat hak kitorang masing masing even yang kena berhenti pun dapat jugak.

So, masa tu aku tak kira apa pun tiba tiba Wifi kata aku punya balance ada dalam 40K macam tu sebab sebelum tu pihak Liqiuditor bayar ikut progress. So dari bulan April 2023 sampai lah bulan Mac tahun ni aku tak pernah tengok balance aku. Ada pun aku masa bulan Oktober 2023 tersangkut nak bayar Foodpanda tu tak boleh sebab apa entah online Cimb Click problem. Aku ingat dah takde dah balance. Tapi bila Wifi aku check masa dia nak transfer duit yang aku dulukan untuk bayar repair kereta tu tengok balance masih ada dalam 10K. Lepas tu aku dah tak check lagi balance sampailah lepas aku selesai urusan di IJN dan pada malam sebelum puasa kat hotel KL Sentral. Aku menginap kat hotel KL Sentral sebab nalk memudahkan urusan aku pergi IJN maklumlah wifi dah ada urusan kat sekolah . Aku pergi ditemani anak aku the Second dan kitorang menginap 1 hari 2 malam. 

Ngam ngam urusan di IJN dah settle dan malam esoknya nak puasa  tu masa nak keluar aku pun nak withdraw dalam rm100 untuk makan maklam. tapi INSUFICIENT. Aku pun check balance. tengok cuma tinggal rm60. Hehehehehe....

No comments:

Post a Comment